Com pots realitzar les teves compres?

  1. Per telèfon: Pots realitzar les teves comandes a través del telèfon 93.426.49.48 (Barcelona) i t’atendrem personalment de dilluns a dissabte en horari de 10:00 a 14:00 i de 16:30 a 20:30 hores.
  2. Per correu electrònic: Podeu enviar un correu electrònic amb les vostres dades i els productes que voleu al e-mail: botiga@jotambesocallergic.cat i ens posarem en contacte amb tu el més aviat possible.
  3. On-line: En aquesta pàgina, www.jotambesocallergic.cat podràs consultar tota la nostra oferta, i efectuar les comandes des del teu ordinador de la forma més senzilla i segura.

Condicions de compra

La informació relativa als productes continguts en aquesta web jotambesocallergic.cat és la vigent en la data de la seva última actualització. La informació mostrada en relació a cada producte, ha estat proporcionada pel seu respectiu fabricant. Encara que www.jotambesocallergic.cat intenta oferir als seus clients la informació més exacta i actualitzada, no es fa responsable de la informació ni de les conseqüències de l’ús dels productes pels clients en base a aquesta informació.

Si detecta qualsevol anomalia, si us plau, indiqui’ns-ho perquè la informació sigui el més veraç possible.

Jo També Sóc Al·lèrgic recomana llegir les etiquetes abans de consumir els productes i contactar amb el fabricant en cas de qualsevol dubte sobre la composició o idoneïtat d’ús dels productes.

Horari de recepció de comandes de la botiga on-line

Recepció de comandes de dilluns a divendres és de 10:00 ha 19:00 h (hora espanyola peninsular), excepte festius nacionals.
Les comandes remeses o rebudes en cap de setmana i festius (nacionals i de la Comunitat de Catalunya o ciutat de Barcelona), es consideren rebudes el següent dia hàbil.

Formes de pagament

Pot comprar amb total tranquil·litat ja que dediquem un gran esforç a disposar de recursos amb els quals garantir la seguretat de les seves compres i la confidencialitat de les seves dades.
El pagament podrà realitzar-se per:

  1. PayPal
  2. Pagament segur amb targeta de crèdit per Stripe
  3. Transferència bancària a següent compte:
    Banc: Deutsche Bank
    IBAN: ES3700190023214010023334
    BIC/SWIFT: DEUTESBBXXX
  4. A la mateixa botiga en el moment de recollir la comanda.

Si heu ha fet una comanda i us resulta impossible formalitzar el pagament amb targeta pot succeir:

  1. Que la vostra targeta estigui bloquejada. Una targeta es bloqueja per a compres a Internet quan s’han introduït malament les dades de la targeta en 3 ocasions. En aquest cas la targeta quedarà bloquejada durant 24 hores. Poseu-vos en contacte amb el vostre banc per desbloquejar-la.
  2. Que hagueu introduït malament els 3 dígits del codi CVV2-CVC2. Aquest codi està compost pels 3 últims números que apareixen al revers de la vostra targeta al costat de la vostra signatura. Si la vostra targeta no disposa d’aquests codis, si us plau contacteu amb el vostre banc per obtenir la targeta adequada.
  3. No disposeu de la contrasenya 3DSecure/SecureCode. Aquesta contrasenya fa que les transaccions siguin segures en la nostra passarel·la de pagament. Si no disposeu d’aquesta contrasenya us heu de posar en contacte amb el vostre banc i us la hi facilitaran de manera immediata.
  4. El saldo de la targeta estigui esgotat. Si el saldo de la targeta està exhaurit o és inferior a l’import de la compra no podreu finalitzar el pagament. Utilitzeu una altra targeta com a mitjà de pagament.

Si el seu cas no és cap dels anteriors, si us plau proveu a fer el pagament amb una altra targeta o poseu-vos en contacte amb nosaltres.

Devolucions i reclamacions

Si detecteu qualsevol anomalia en la caixa de la comanda (trencament, taques, humitat, cops …) és imprescindible per a posteriors reclamacions que ho feu constar ABANS D’OBRIR LA CAIXA en l’albarà de lliurament que signareu al rebre el paquet de mans del missatger. Si no consta aquesta signatura en l’albarà, el lliurament del producte es considerarà que s’ha efectuat en perfecte estat i el client no tindrà dret a exercitar el dret de retracció, és a dir, iniciar el procés de devolució. No obstant, serà necessari que la devolució de la comanda s’efectuï en la mateixa caixa de comanda que hagi rebut el client, en cas contrari no es podrà iniciar el procés de devolució.

Només s’accepten devolucions de gènere per defectes imputables a l’empresa, tant pel que fa a l’estat del producte, com si aquest no fos el que heu comprat. En ambdós casos disposeu d’un termini de SET DIES des de la recepció de la comanda per informar de la vostre intenció de tornar un o diversos productes i de la raó d’aquesta devolució.

Per a això poseu-vos en contacte amb nosaltres a través del correu electrònic botiga@jotambesocallergic.cat o telefónicament al 93.426.49.48 i us facilitarem un número de referència NECESSARI I IMPRESCINDIBLE per dur a terme l’ordre de devolució. A partir d’aquest moment, disposareu d’un termini de 10 dies per enviar de tornada el paquet. En el cas de que el paquet s’enviï fora d’aquest termini, Jo També Sóc Al·lèrgic es reserva el dret de rebutjar el paquet i tornar-lo a enviar al seu remitent.

El cost de les devolucions de productes defectuosos o que no corresponguin a la comanda realitzada són per compte de Jo També Sóc Al · lèrgic. En aquests casos, serà necessària la inclusió del número de referència que prèviament www.jotambesocallergic.cat us hagi proporcionat i que us permetrà tornar a Jo També Sóc Al·lèrgic el producte sense haver de satisfer les despeses d’enviament. Jo També Sóc Al·lèrgic reposarà, sense cap cost per al client, tots aquells productes que compleixin aquestes premisses en el procés de devolució.